Pořizovací cena SW

Dobrý den,

naše organizační složka státu, bude zadávat veřejnou zakázku na následujícího vytvoření díla (viz. příloha a níže  – jedná se o redakční systém pro webovou prezentaci). Můj dotaz zní, jestli na toto mohu z účetního hlediska pohlížet jako na jednu věc – SW a mohu všechno účtovat přes účet 041, a to včetně bodu 3) Technologická a metodická podpora a 4) Webhosting, pokud by se v textu neobjevilo slovo služby – běžný provoz . Dále mi jde o položku školení, pokud se uvede u této položky, že je nezbytnou součástí celé investice, zda také mohu účtovat přes 041. Popř. prosím o radu, jak celou věc účetně zachytit.

 

Děkuji, Miluše Ghlimová

 

 

 

Vytvoření díla – Dílem se rozumí:

 

  • 1. Vytvoření a implementace redakčního systému pro webovou prezentaci Správy základních registrů

 

 

Požadavky na redakční systém (dále jen CMS):

      1. Redakční systém bude zabezpečovat editaci obsahové náplně webové prezentace, bude mít možnost diferencovaného uživatelského přístupu a s možností workflow schvalování textů k uveřejnění a musí také poskytovat kompletní portálové služby potřebné pro vytvoření jednotného prostředí pro personalizovaný přístup k obsahu webové prezentace a k integrovaným aplikacím a funkcím.
      2. Prvky webových stránek musí být v redakčním systému uloženy tak, aby byla umožněna jejich snadná úprava. Také musí umožňovat hromadné operace s články a strukturou, jako je její přesouvání, hromadné autorizace a podobně tak, aby byla maximálně zjednodušena práce šéfredaktora / správce webu. Prvky, které jsou využívány ve více stránkách, nesmí být v databázi duplicitně uloženy. Změna konkrétního prvku se musí projevit na všech stránkách, kde je tento prvek použit.
      3. Detailní popis funkcionalit, požadavků a obecných vlastností redakčního systému – viz. Technická specifikace v bodech č. 3 a 4.
  • 2. Implementací designu formou připravených HTML šablon a příprava struktury webu:
    1. Základní struktura webové prezentace bude vytvořena na základě zadavatelem dodaných podkladů – UX struktura, interaktivní wireframe, html/css šablony základních typů podstránek.
    1. Minifikace HTML, spojení JS a CSS jejich následnou minifikací, komprese pomocí GZIP, optimalizace obrázků, nastavení cáchování na straně serveru i prohlížeče.
    2. Integrace a konfigurace typových HTML šablon a CSS stylů do grafického výstupu webu (Frond end)
    3. Zprovoznění všech požadovaných modulů v rámci jedné šablony
    4. Konfigurace stránky 404
    5. Konfigurace souborů robot.txt
    6. Implementace souboru favicon.ico
    7. Automaticky generovaný přehled struktury sekcí a článků s odkazy, které jsou k dispozici na daném webu
    8. automaticky generovaná sitemap.xml
    9. kompletní správa struktury webu s neomezenou hloubkou stromové struktury
    10. Školení obsluhy CMS Dodavatel proškolí administrátory a uživatele CMS v rozsahu:

 

3 administrátoři – správa CMS 2x 4 hod.
8-10 uživatelů CMS 2x 4 hod.
  • Přesné termíny školení a témata budou dohodnuta po implementaci CMS do testovacího prostředí.
  • Školení budou probíhat v prostorách zadavatele.

 

  • Služby – běžný provoz
  • 3.Technologická a metodická podpora, rozvoj, upgrade a update CMS + testování CSM
    1. Dodavatel zajistí technickou a metodickou podporu, servis, hotline, potřebné aktualizace a další formy podpory spočívající v operativním odstranění problému, např. havárie, nefunkčnosti, částečné nefunkčnosti, a to formou vzdálené správy nebo osobně na místě u zadavatele nebo jinou formou odborné pomoci směřující k odstranění problému. Forma podpory musí být poskytována 5 dní v týdnu (5×10) v době 7:00 do 17:00 hod. – provozní čas. Dodavatel zároveň zajistí implementaci průběžného upgrade a update CMS, dodatečných modulů a pluginů. Zadavatel požaduje zajistit technickou podporu CMS na dobu 48 měsíců od předání CMS do produkčního provozu na základě akceptačního protokolu.

Podrobná specifikace služeb (SLA) je dále více popsána v Technické specifikaci, viz. bod č. 7. Předmět zakázky bude podléhat testovacímu provozu po dobu minimálně 1 měsíce ode dne implementace CMS. V rámci hodnocení CMS bude zadavatel posuzovat vytváření a úpravy navigačního menu, vkládání článků a příspěvků, změny parametrů editace – frontend a backend, vkládání multimediálních souborů a práce s knihovnou médií, míru shody vzhledu editovaného článku s finální podobou na webu, responzivní design, kompatibilitu s webovými prohlížeči.

  • 4. Webhosting – po dobu 48 měsíců

 

Technologie dle použité technologie CMS
Minimální datový prostor pro databázi 2 GB
Minimální dostupnost

(v provozní čase)

99,5%
Datový prostor na serveru 10 GB
FTP FTP(S) přístup
Datové přenosy Neomezeně
Počet souborů CMS Neomezeně
Zálohování Cyklus po 24h
Obnova ze zálohy Zálohy budou uloženy nejméně 10 dní
Plánované úlohy Až 10 samostatných příkazů
Zabezpečení Možnost integrace vlastního SSL certifikátu, provoz na HTTPS

Odpověď:

Pro zobrazení dalšího obsahu se prosím zaregistrujte na našich stránkách.
Pro možnost pokládat účetní dotazy a nahlížet do databáze dotazů je nutné zaplatit členský příspěvek.

Post navigation